Wij helpen jou om je klant te behouden!

Het succesrecept

Om voor jullie de beste resultaten te bereiken en tegelijkertijd zo veel mogelijk klanten te behouden, hebben wij het complete incassoproces vanuit marketing- en salesoogpunt opnieuw bekeken!

Als eerste in onze branche combineren wij de sterke punten van de traditionele incassomiddelen met de succesvolle methode van multichannel-dialoogmarketing.

We gaan, zoals je van een incasso-FinTech mag verwachten, zeer effectief te werk met behulp van sterk geïndividualiseerde targeting-technologiën en kunstmatige intelligentie om de klus te klaren!

De 'troy experience'

Bij troy bieden we een positieve ervaring voor jullie klanten en doen we er bijvoorbeeld alles aan om het gevoel van schaamte te voorkomen. Uniek in de wereld van incasso.

Zo bieden wij jullie klanten een dialoog die voldoet aan jullie kwaliteitsstandaard in de customer care en die er voor zorgt dat de klantenrelatie behouden blijft.

Met troy verbeter je je incassoscore terwijl je zorgt voor een plezierige klantervaring. Dat is de sleutel tot het behouden van je klanten.

Omni-channel incasso

Transparante en duidelijke communicatie is een van de belangrijkste succesfactoren in de dialoog met de klant. Dit geldt nog meer wanneer je met de klant niet via één kanaal communiceert, maar een combinate van kanalen aanbiedt die op de klant is toegespitst.

De klant verwacht dat wij het overzicht behouden. Ook wanneer hij een e-mail van ons ontvangt, met een messenger-bericht antwoordt, hij vervolgens telefonisch contact opneemt en tot slot een bevestiging via sms wenst.

Wanneer een klant in de dialoog met ons meerdere kanalen gebruikt, zorgen wij op technologisch gebied voor een complete omni-channel-ervaring. Dat geeft de klant volledige transparantie en onze medewerkers kunnen zo optimale service bieden.

Meer lezen over troy...